Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2020

Η ΠΑΝΙΩΝΙΑ ΙΔΕΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...ΠΑΝΤΟΥ!

Πρίν απο ενα μήνα γνώρισα τον πατέρα ενός αθλητή που ήρθε αυτή την χρονιά στην ομάδα. Είχαμε μία τυπική γνωριμία - χειραψία στην πρώτη μας επαφή.

Ο άνθρωπος αυτός μέσα σε 2 - 3 μήνες γνωρίζει τα πράγματα στο τμήμα για το πως λειτουργεί για τις συνθήκες που δουλεύουμε για τα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και ενώ δεν μένει Αθήνα, δεν είναι Πανιώνιος (υποθέτω), δεν έχει καμία υποχρέωση ή αρμοδιότητα...μας δόρισε 20 μάσκες με το σήμα του Ιστορικού.....και για να προλάβω και μερικούς κακοπροαίρετους το παιδί του έτσι και αλλοιώς θα παίξει γιατί είναι σημαντική προσθήκη στο δικό μας ρόστερ!

Η Πανιώνια Ιδέα έτσι όπως την έχω αντιληφθεί εγώ τουλάχιστον είναι ακριβώς αυτό!! 

Η Βοήθεια - Η Συμπαράσταση - Η Συμμετοχή στην προσπάθεια των άλλων που μας ευαισθητοποιεί για κάποιο λόγο και επειδή διαπυστώνουμε ότι τα έχουν ανάγκη τα προσφέρουμε αφιλοκερδώς για να βοηθήσουμε την προσπάθειά τους που την θεωρούμε σωστή αλλά δύσκολη.

Προσωπικά εγώ λοιπόν ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ (και μιλώ και εκ μέρους ΟΛΩΝ των αθλητών) για την κίνηση αυτη τον Φίλο και ΠΑΝΙΩΝΙΟ (στην φιλοσοφία) ΧΑΡΗ ΝΤΟΥΡΟ.

Χαίρομαι να έχω τέτοιους ανθρώπους γύρω μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: